واحد اداری مرکز شامل دو بخش «دفتر ریاست» و «دبیرخانه» است که مسئولیتهای متعددی را در انجام امور اجرایی و اداری مرکز بر عهده دارد. مهمترین آنها عبارتند از:
• پیگیری امور قراردادهای مرکز اعم از طی روال اداری، پرداختها، و وصول مطالبات پیمانکاران
• پیگیری و انجام کلیه امور اداری و اجرایی مرکز
• پیگیری و تسهیل امور اداری کارمندان
• پاسخگویی به تماسهای تلفنی مرتبط با ریاست و معاونت مرکز
• آمادهسازی امکانات رفاهی و تسهیلات جهت همکاران مرکز
• هماهنگی جلسات اعم از داخلی و یا با سایر بخشهای دانشگاه
• مدیریت و سازماندهی جلسات کاری مرکز
• پیگیری امور اداری و اجرایی همایشها و سمینارهای مرکز