ماموریت و وظایف اداره تعاون و رفاه

اداره تعاون و رفاه مجموعه فعالیتها و خدمات ذیل را در رابطه با کلیه اعضاء هیات علمی و کارمندان شاغل و بازنشسته دانشگاه ارائه می دهد . این فعالیت‌ها عبارت است از :

  •  عقد قرارداد بیمه عمر کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه و دریافت غرامت آن
  •  عقد قرارداد بیمه تکمیلی ایران برای کلیه کارکنان
  •  اعمال تغییرات ماهانه اعضای بیمه تکمیلی و اعلام اسامی به مدیریت مالی دانشگاه
  •  صدور معرفی نامه پاراکلینیکی و بستری و اخذ و پرداخت هزینه های مربوط به درمان های پاراکلینیکی
  •  صدور و توزیع کارت درمان برای اعضاء
  •  حضور پزشک معتمد بیمه ایران در دانشگاه به منظور بررسی پرونده ها و پاسخگویی به اعضاء
  •  اعلام تغییرات ماهانه حذف و اضافه و کسر حق سرانه به مدیریت مالی و بیمه ایران
  •  تعویض ، ابطال ، صدور اولیه و المثنی دفترچه خدمات درمانی و تامین اجتماعی کارکنان
  •  نظارت و تمدید قرارداد مهد کودک دانشگاه
  •  پرداخت و نظارت بر کمک هزینه مهدکودک به کارکنان
  •  صدور گواهی‌های مختلف جهت دریافت وام مسکن ، کارت اعتباری و ...
  •  ارائه خدمات حمایتی به مشمولین صندوق ذخیره کارکنان
  •  استقرار نماینده بیمه ایران در مدیریت منابع انسانی و ارائه تسهیلات در خصوص بیمه خودرو
  •  مذاکره و عقد قرارداد و ارسال فایلهای لازم بیمه تکمیلی کارکنان شرکتی
  •  بیمه درمان تکمیلی اساتید بازنشسته با رتبه استاد تمام
  •  معرفی اساتید معزز و کارکنان محترم به زائرسرای مشهدالرضا (ع)
  •  معرفی استید معزز و کارکنان محترم به مجتمع رفاهی زیراب
  •  انعقاد قرارداد متناسب با فصول سال با مارکز زیارتی، تفریحیو سیاحتی به منظور استفاده استید معزز و کارکنان محترم
  •  معرفی اساتید معزز به بانک جهت دریافت وام