اداره اموال
- 1- صدور مجوز جهت چاپ پلاک اموال و اجازه نصب پلاک به حسابدار امین اموال واحدهای تابعه
- 2- اظهار نظر در خصوص انتصاب امین اموال بر کنترل بودجه
- 3- نظارت بر تغییر و تحول بین امین اموال
- 4- تایید صورتحسابهای اموال رسیده و یا فرستاده پس از رسیدگی و اعمال حساب توسط مسئولین رسیدگی به اسناد
- 5- رسیدگی به درخواست حذف اموال از دفاتر اموال دانشگاه بعد از مکاتبه و دستور مقام مجاز براساس مدارک و مستندات قانونی
- 6- جمعآوری اطلاعات اموال واحدهای تابعه و تنظیم حساب اموال دانشگاه
- 7- تایید کلیه رسید انبارهای غیرمصرفی و در حکم مصرفی (پلاک خور) ثبت شده توسط امین اموال در دفاتر محاسبه اموال
- 8- ارشادات و راهنماییهای لازم به امین اموال و رفع مشکلات آنان
- 9- اعزام کارشناسان به واحدهای تابعه دانشگاه بهمنظور بررسی و تنظیم حساب، نحوه حفظ و حراست اموال، اجرای صحیح مقررات و قوانین مربوط به اموال
- 10- نظارت بر حوالههای صادره از انبارها و حصول اطمینان از صحت جمعبندی حوالههای صادره از انبار
- 11- نظارت، بررسی و نهایی نمودن صورت گردش موجودی در انبارها و همچنین مصارف انبارها و تهیه و ثبت سند داراییهای جاری
- 12- همکاریهای لازم در شمارش فیزیکی موجودی انبار
- 13- ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به داراییهای ثابت فروخته شده اسقاط یا مازاد
- 14- ثبت و نگهداری یا تحویل و تحول حسابهای اموال و داراییها براساس آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاه و آییننامه اموال دولتی
- 15- الصاق بارکد بر اموال و تجهیزات و ثبت در دفاتر نرمافزاری حساب اموال
- 16- نظارت و کنترل اسناد مالی اموال
- 17- تهیه گزارش مورد نیاز به مسئولان
- 18- سرشماری سالیانه تجهیزات براساس مفاد آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاه
- 19- انبار گردانی سالیانه
- 20- صدور پروانه خروج به استناد در خواست کتبی واحدها
- 21- صورتبرداری اموال اسقاطی و مازاد
- 22- نظارت بر فرایند فروش اموال مازاد و اسقاط بر طبق آییننامه مالی و معاملاتی
- 23- ایجاد هماهنگی بین نمایندگان واحدها (امین اموال واحدها)
- 24- تهیه گزارش در صورت سرقت، مفقودی و از بین رفتن اموال بر اثر آتشسوزی
- 25- انجام اقدامات قانونی بعد از ثبت گزارش
- 26- هماهنگی جهت بیمه سالیانه اموال، تجهیزات و ساختمانهای سازمان
پیوندها: