امور کمیسیون بررسی موارد خاص
راهنماهــا
«فرایند ثبت درخواست جهت طرح در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه در پیشخوان خدمت سیستم گلستان» متقاضی محترم برای پیگیری ثبت درخواست خود در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه نیاز به مراجعه حضوری نیست و از طریق فرایند موجود در پیشخوان خدمت سیستم گلستان میتوانید درخواست خود را پیگیری نمائید. لازم به ذکر است جلسات کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه به طور معمول 2 هفته یکبار برگزار میشود و پس از طرح درخواست متقاضی در کمیسیون، نتیجه در گزارش 1395 سیستم گلستان قابل مشاهده است. لازم است هنگام ثبت درخواست کلیه مدارک و مستندات لازم بارگذاری شود.
درج علت تاخیر اتمام تحصیلات در سنوات مجاز و قید تعداد دروس و واحدهای باقیمانده.
درج علت تاخیر اتمام تحصیلات در سنوات مجاز، قید میزان پیشرفت رساله توسط استاد محترم راهنما و وضعیت مقالات مستخرج از رساله و اعلام زمان تقریبی دفاع از رساله.
بارگذاری نمره زبان خارجی مورد قبول دانشگاه (جهت ارزیابی جامع آموزشی) که به تائید کارشناسان آموزش دانشگاه رسیده باشد و اعلام زمان تقریبی دفاع از پروپوزال (جهت ارزیابی جامع پژوهشی).
درج علت ثبت درخواست همراه با بارگذاری مدارک و مستندات لازم که به تائید مراجع ذیصلاح رسیده باشد. از قبیل تائید مدارک پزشکی توسط پزشک معتمد دانشگاه و یا تائید مدارک روانپزشکی توسط مرکز مشاوره دانشگاه.
طبق بخشنامه وزارت علوم، مادران دانشجو در طول سنوات مجاز تحصیلی میتوانند درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات مرخصی زایمان را به کمیسیون ارسال نمایند. (شرایط بهرهمندی از تسهیلات مذکور: یک نیمسال در دوره بارداری - به شرط تائید پزشک معتمد دانشگاه مبنی بر نیاز به استراحت پزشکی- و 4 نیمسال پس از تولد فرزند- ضمن بارگذاری تصویر شناسنامه مادر و فرزند).
توجه: لازم به ذکر است جهت پیگیری فرایند مذکور نیاز به مراجعه حضوری نیست و پس از اعلام رأی توسط کمیسیونهای مذکور، نتیجه به صورت مکتوب به متقاضی و واحد آموزشی مربوطه ابلاغ خواهد شد |