شرکت "خورشیدفران ایرانیان زمین" به شرکت‌های خلاق پیوست

4695 بازدید

شرکت "خورشیدفران ایرانیان زمین" به شرکت‌های خلاق پیوست

شرکت "خورشیدفران ایرانیان زمین" مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به لیست شرکت‌های خلاق تأیید شده توسط معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری پیوست.

هم‌اکنون 47 شرکت در حوزه طب سنتی عنوان خلاق را اتخاذ نموده‌اند که "خورشیدفران ایرانیان زمین" با نام تجاری "خیز" و با ماسک جوانساز نوری پوست به عنوان محصول کلیدی از 15 فروردین ماه  1400 در جمع این شرکتها قرار گرفت.

شرکت خلاق به شرکت‌ها و موسسات خصوصی نوآوری اطلاق می‌شود که جوهره رشد آنها یعنی خلاقیت و نوآوری، بر پایه ارائه محصولات و خدمات جدید و مدل‌های نوین کسب و کار در بازار هدف است.

شرکت دانش بنیان "خورشیدفران ایرانیان زمین" از سال ۹۷ در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مستقر شده  و با کمک محصول خود امکان دسترسی به بازار بزرگی دارد که در مقایسه با روش‌های جوانسازی مانند بوتاکس، تزریق ژل و کشیدن پوست، غیر تهاجمی محسوب می‌شود.همچنین این روش در مقایسه با کرم‌های جوانسازی به دلیل مصرفی نبودن، به صرفه‌تر است و روی طراحی آن برای مطابقت با مدل صورت ایرانی‌ها کار شده و کاربرپسندتر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نداشتن مشابه داخلی و دارا بودن قیمت تمام شده پایین‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی خود اشاره کرد.

این محصول در واقع پوشانه ای برای جوانسازی پوست است که در آن با استفاده از نور کم توان LED علاوه بر اینکه شرایط درمان خانگی فراهم می‌شود، فرد را از مراجعه به پزشک برای تشخیص اولیه و نیز تشخیص روند درمان بی نیاز می‌سازد.این نور هیچ گونه خطری اعم از کوتاه مدت یا بلند مدت و نیز تنظیمات ویژه برای انواع پوست‌ها ندارد. همچنین می‌توان گفت درمان با این دستگاه غیرتهاجمی دوره نقاهت ندارد و روی شاخص کیفیت زندگی نیز بی تأثیر است.​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: