وظایف و فعالیت های اداره بازنشستگی

  •  صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگی
  •  صدور ابلاغ و برقراری حقوق ازکارافتادگی کارمندان و اعضاء هیات علمی
  •   برقراری حقوق وظیفه وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی
  •  استرداد کسور بازنشستگی کارکنان ( در نتیجه صدور حکم اخراج ، استعفاء و بازخرید )
  •  انتقال کسور بازنشستگی بین صندوق های بیمه
  •  تغییر صندوق بازنشستگی کارمندان و اعضاء هیات علمی
  •  بررسی سابقه خدمت مورد قبول بازنشستگی
  •  احتساب سنوات خدمت دولتی که کسور بازنشستگی آن به صندوق های بازنشستگی دیگر واریز شده است
  •  احتساب سابقه خدمت غیر دولتی مستخدمین رسمی
  •  احتساب مدت مرخصی بدون حقوق در سابقه خدمت مورد قبول بازنشستگی 
  •  احتساب خدمت نیمه وقت بانوان در سابقه خدمت مورد قبول بازنشستگی
  •   احتساب خدمت زیر پرچم  در سابقه خدمت مورد قبول بازنشستگی
  •  معافیت از پرداخت کسور بازنشستگی
  •   محاسبه بدهی کسور بازنشستگی سنوات غیر رسمی
  •  محاسبه حقوق بازنشستگی
  •  محاسبه پاداش بازنشستگی
  •  سایر فعالیتها و وظایف انجام شده به شرح ذیل می باشد:
  •  بررسی پرونده و سوابق خدمت کارکنان و اعضاء هیات علمی از نظر احراز شرایط بازنشستگی
  •  ارائه لیست اعضاء هیات علمی و کارکنانی که حائز شرایط بازنشستگی می باشند .
  •  اصلاح حقوق بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه با توجه به تصویب قوانین و مقررات مختلف و افزایش حقوق آنان به اقتضای آن
  •  مکاتبه با سایر سازمانها جهت استعلام سابقه خدمت کارکنان و اعضای هیات علمی
  •  دریافت قوانین و مقررات مصوب در خصوص بازنشستگی و اجرای قوانین مذکور مطابق بخشنامه های اجرایی
  •  بررسی پرونده های راکد کارکنانی که سابقاً در این دانشگاه مشغول به کار بوده اند بر حسب تقاضای آنان و ارسال گواهی سابقه خدمت به سازمانهای دیگر
  •  مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور ، بخشنامه ها و تصویب ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها