صفحه اصلی
نشست دانشجویان مستعد برتر مشمول جوایز تحصیلی (برگزیدگان طرح شهید وزوایی) مقاطع تحصیلات تکمیلی با حضور معاون محترم آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان
  • 4660 بازدید

به‌منظور ارتباط مستقیم مخاطبان با مسئولین بنیاد و آگاهی از مسائل و مشکلات در فرآیند اعطاء تسهیلات و دریافت بازخورد و پیشنهاد؛ نشست دانشجویان مستعد برتر مشمول جوایز تحصیلی 99-1398 (برگزیدگان طرح شهید وزوایی) ویژة مقاطع تحصیلات تکمیلی با حضور معاون محترم آینده‌سازان، جناب آقای دکتر سالاریه؛ روز چهارشنبه مورخ 13 اسفند 1399 ساعت 8:30 صبح به‌صورت مجازی از طریق لینک زیر برگزار خواهد شد.

چنانچه علاقه‌مند به شرکت در این وبینار هستید، می‌توانید در زمان اعلام شده به لینک زیر مراجعه و با درج نام و نام‌خانوادگی خود (به‌صورت حروف فارسی) در جلسه حاضر شوید:

http://edu.bmn.ir/b/4x2-ej3-7zg

پیش از این، از طریق اطلاع‌رسانی انجام شده از طریق بنیاد ملی نخبگان، برگزیدگان علاقه‌مند به شرکت در این جلسه ثبت‌نام کرده و موضوعات موردنظر خود را برای طرح در این نشست ارائه کرده‌اند. این موضوعات ملاحظه و براساس موضوع و فراوانی موارد، جمع‌بندی و گزارش آن به استحضار معاون محترم رسیده است تا در جلسه به آن‌ها پرداخته شود. پس از پایان صحبت‌های ایشان، جلسه به صورت پرسش و پاسخ درخصوص موضوعات مطرح شده و سایر موارد مرتبط پیش خواهد رفت.

گفتنی است، نشست ویژة مشمولین مقطع تحصیلی کارشناسی (و معادل آن) در تاریخ 29 بهمن 99 برگزار شد که فیلم آن و دیگر نشست‌های مربوط به برگزیدگان تسهیلات بنیاد ملی نخبگان شامل جایزة شهید چمران و همچنین طرح شهید تهرانی‌مقدم، در کانال آپارات بنیاد نخبگان استان تهران به نشانی aparat.com/tehranbmn موجود و قابل مشاهده می‌باشد.

افزودن نظرات