تصویر بالای صفحه
دانلود تصویر بالای صفحه
روتیتر
محتوا

دکتر محمد رضا عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول روز دوشنبه 3 شهریورماه 1399 با حضور در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، ضمن آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی‌های این مجموعه، با دکتر رجبعلی برزویی رئیس پردیس فنی ومهندسی شهید عباسپور دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر برزویی رئیس پردیس ضمن خوشامدگویی به تشریح اجمالی فعالیتهای آموزشی وپژوهشی پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور پرداخت و همچنین در خصوص ضرورت ارتقای ارتباطات پردیس در حوزه جذب و پذیرش دانشجوی بین المللی و دوره‌های تخصصی و نیز تعامل با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گفتگو و تبادل نظرگردید.

در این نشست‌، دکتر نیک روش رئیس دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی، دکتر پورصابر معاون پردیس و آقای گنجی مشاور امور بین الملل رئیس پردیس حضور داشتند.

در ادامه دکتر برزویی ضمن ارائه برنامه های راهبردی دانشگاه و پردیس فنی ومهندسی شهید عباسپور در حوزه‌های جذب و پذیرش دانشجوی بین‌المللی و دوره‌های تخصصی،  ابراز امیدواری کرد جذب و پذیرش دانشجویان عراقی منجر به ارتقای همکاری‌های علمی و آموزشی مشترک بین دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول شود.

در پایان مقرر شد طرفین در خصوص اجرایی شدن همکاری های مشترک با امضای تفاهم‌نامه ای بین دو دانشگاه، موضوع جذب دانشجویان دکتری و برگزاری دوره‌های تخصصی را نیز مد نظر قرار دهند.

فایل
دانلود فایل
(به صورت اسلایدشو)عکس های دیگر
دانلود (به صورت اسلایدشو)عکس های دیگر
فایل صوتی
دانلود فایل صوتی
فایل تصویری
دانلود فایل تصویری
عکس نمایه پخش کننده
دانلود عکس نمایه پخش کننده