با حضور همسر شهید شهریاری؛

از پیراهن تیم فوتسال بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی رونمایی شد

3701 بازدید

 به مناسبت میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین رونمایی از پیراهن تیم فوتسال بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی منقش به تصویر شهید دکتر مجید شهریاری  برگزار شد.

 به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن؛ روز چهارشنبه 30 دی ماه 1400، با حضور دکتر بهجت قاسمی از لباس تیم فوتسال بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی که به تصویر شهید والامقام دکتر مجید شهریاری مزین بود، رونمایی شد.

در این مراسم دکتر اصغریان جدی، رئیس پیشین دانشگاه و از همرزمان شهید دکتر مصطفی چمران، اکبر ملکیان، مسئول کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه، حسین عظیمی، جانشین مسئول حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه، دکتر سکینه زاهدی، مشاور معاون دانشجویی دانشگاه و تعدادی از اعضای شورای کانون فرهنگی ورزشی ایثار حضور داشتند

اعضای حاضر در این مراسم؛ به ویژگی های ممتاز اخلاقی و علمی شهید دکتر مجید شهریاری اشاره کردند. در ادامه متن یادبودی توسط دکتر بهجت قاسمی همسر آن شهید بزرگوار بر پیراهنی که منقش به تصویر شهید دکتر مجید شهریاری بود، امضاء و نگارش شد.

در این آیین، دکتر بهجت قاسمی از مسئولان و عوامل برگزار کننده این برنامه به دلیل انجام این حرکت فرهنگی و احیای نام و یاد شهید دکتر مجید شهریاری قدردانی و برای اعضای تیم فوتسال بسیج کارکنان دانشگاه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در پایان این مراسم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و  بزرگداشت روز زن و مقام والای مادر، با اهداء شاخه گل از سوی مسئول کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه، از زحمات دکتر بهجت قاسمی تقدیر بعمل آمد.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: