پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

2649 بازدید

دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، در پیامـی سالروز میلاد فرخنده فاطمه زهرا(س) را تبریـک گفت.

متن پیام به شـرح زیر است:

​​​​​​​

باسمه تعالی

میلاد فرخنده و با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل، حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) نماد عصمت و پاکی، جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی و هفته‌ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما همکاران گرامی و خانواده‌های محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده و سلامت ودوام توفیق و عزت همه زنان به ویژه بانوان فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی اعم از استادان، کارمندان و دانشجویان را به برکت نام مقدس حضرت زهرا(س) از پیشگاه خداوند منان آرزومندم.

بی تردید انتخاب روز میلاد حضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به مقام و منزلت زن و مادر است. بزرگداشتی افتخار آمیز و مسئولیت‌آفرین و نیز فرصتی است که در این آئینه خدای‌نما” بنگریم و” فاطمی شدن” را به مجاهدت، طلب کنیم و به” اخلاق بهشتی ” دختر پیامبر(ص) شبیه‌تر گردیم.

هفته  بزرگداشت مقام زن و روز مادر، یادآور جایگاه رفیع و والای زن درتفکر الهی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت زنان فرهیخته‌ای است که درتاریخ پرافتخار این سرزمین و فضای آسمانی نظام تعلیم و تربیت و محیط دانشگاهی، زیباترین جلوه‌های عشق وایثار را به تصویر کشیده‌اند.

اینجانب با تقدیم زیبنده‌ترین مراتب تهنیت، توفیقات روزافزون، سلامت، سعادتمندی و شادکامی همه‌ی شما عزیزان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

                                                               نصیـری قیداری    

                                                                 رئیس دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: