توسط مرکز نشر آثار علمی دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت:

عرضۀ 230 عنوان کتاب در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی انجمن ناشران دانشگاهی

5759 بازدید

 

نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، از 23 تا 30 آذر ماه همزمان با هفتۀ پژوهش به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، به‌صورت آنلاین از طریق پرتال پند برگزار و تا پایان روز شنبه 4 دی ماه 1400 تمدید شد.

مرکز نشر آثار علمی دانشگاه شهید بهشتی با عرضۀ 230 عنوان کتاب (اعلام وصول شده از سال 1391 تا 1400) در این نمایشگاه شرکت کرد.

در این رویداد، دانشجویان و استادان بدون هیچ محدودیتی علاوه بر 20 درصد تخفیف ناشران و کتابخانه‌های مراکز دانشگاهی، از 20 درصد حمایت و یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و درمجموع با 40 درصد تخفیف از نمایشگاه و پرتال پند دانشگاهی خرید کردند.

به اذعان مسئولان کتابخانه‌ها، انتخاب و خرید در این نمایشگاه مجازی کتاب دانشگاهی، به دلیل موضوع‌بندی کتاب‌ها، جستجو براساس نام ناشر و جستجوی پیشرفته با در نظر گرفتن تلفیقی از چند خصوصیات و انتخاب مقایسه‌ای و دقیق کتاب‌ها سهل و راحت بود و در عمل، مسئولان کتابخانه در فرصت شبانه‌روزی کتاب را مقایسه، انتخاب و به سبد خرید اضافه و در فرصت مناسب، فاکتور را نهایی می‌کردند. در صورتی که این امکان در نمایشگاه حضوری حداقل برای مسئولان کتابخانه‌ها که باید تعداد عناوین زیادی کتاب انتخاب کنند، میسر نبود.

امید است با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، در جهت ارتقای سطح کیفی پژوهش‌های کشور و ترویج علم و فناوری گام برداریم.

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: