صفحه اصلی
معارفه بسیج دانشجویی و انجمن علمی (سیاسی) دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی
  • 76903 بازدید

در هفته گذشته؛ تشکل­های دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی (بسیج دانشجویی و انجمن علمی علوم سیاسی)، نشستی با حضور 2 تن از اساتید رشته علوم سیاسی و دانشجویان جدیدالورود برگزار کردند.

محوریت این جلسه در جهت معارفه تشکل­های فعال دانشکده یعنی بسیج دانشجویی و انجمن علمی علوم سیاسی بود.

در ابتدا دکتر رضا نجف­ زاده عضو هیئت علمی دانشکده، ضمن خیرمقدم به تمامی دانشجویان جدیدالورود، توضیحاتی را پیرامون فضای علوم سیاسی در سطح کشور و اهمیت این رشته بیان کردند.

ایشان سخنان خود را با بیان لزوم بهره­گیری و قدرشناسی از اساتید علوم سیاسی از بدو شکل­ گیری این رشته در ایران تا به امروز به پایان رساندند.

در ادامه دکتر روح اله طالبی پس از عرض خوشامدگویی به بیان رسالت دانشجوی علوم سیاسی در حال حاضر جامعه پرداختند.

ایشان با بیان ویژگی­های مطلوب تشکل­های دانشگاهی ضمن اشاره به اولویت داشتن درس، دانشجویان را دعوت به همکاری با تشکل­ها بنابر حوزه مورد علاقه ­شان کردند.

بهروز رئیسی نماینده بسیج دانشجویی پس از دکتر طالبی به  ارائه برنامه­ های این تشکل در ترم جاری و ترم آینده پرداخت. او ضمن برشمردن کار ویژه هر کدام از کارگروه­های سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و رسانه که از ابتدای ترم بصورت تخصصی مشغول به فعالیت هستند. دانشجویان را در حوزه های مورد علاقه ­شان دعوت به همکاری کرد.

دبیر انجمن علمی سپهر خدابنده ­لو و امیر شمس یکی از اعضای انجمن در ادامه پس از اشاره به شرایط پیش آمده شیوع بیماری و محدودیت­هایی که در جهت اجرای برنامه وجود دارد، از طرح­ هایی همچون نشست­ ها و درس گفتارهای مرتبط با رشته علوم سیاسی در آینده ای نزدیک سخن به میان آورد.

 

در نهایت هر کدام از تشکل­ ها راه­های ارتباطی دانشجویان را با خود بیان کردند.

 صفحات اطلاع ­رسانی بسیج دانشجویی (دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی)

تلگرام بسیج دانشکده: @eco_pol_basij

صفحه اینستاگرام بسیج دانشکده: https://www.instagram.com/eco.pol.live

 صفحات اطلاع ­رسانی انجمن علمی (دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی)

تلگرام انجمن علمی: @SBUpolitics

صفحه اینستاگرام انجمن علمی: https://instagram.com/sbu_politics

 ​

افزودن نظرات